Wet van de nacht

 Ik geef toe dat ik hier wat stil ben op mijn blog. Dat komt omdat ik ondertussen bezig ben met de voorbereidingen van "Wet van de nacht", een spannende urban fantasy thriller.

De flaptekst:

Inspecteur Patrick O’Leary probeert na een tragedie zijn leven op orde krijgen. Hij wordt overgeplaatst naar het Texaanse Santa Anna waar hij undercover informatie over de beruchte stripclub Shades moet verzamelen.

Al snel ontdekt hij dat sheriff White speciale belangen bij deze opdracht heeft en dat de jonge uitbater Thomas Knight een duister geheim verbergt.

O’Leary’s loyaliteit wordt zwaar op de proef gesteld als er levens op het spel staan. Zal hij de juiste partij vertrouwen?

Waar het verhaal over gaat? 

Vampiers.

Ik was als kind dol op "The Lost Boys" en ben zo die stijl op blijven gaan. Dit is echter een volwassen werk, dat ik niet als YA kan bestempelen.

Vraag me niet hoe ik "Wet van de nacht" moet omschrijven. Het is een verhaal dat je moet beleven.

Nee, het is zo een typische roman die niet voor iedereen geschikt gaat zijn. Daar ben ik heilig van overtuigd. Toch hoop k met dit werk uit mijn niche te geraken en nieuwe lezers te trekken.


Reacties

Populaire posts van deze blog

De moraal van AI

Ik liet het monster leven

Mijn visie op het gezin